Opret en reparationssag

Se herunder, hvordan du kan få repareret dit udstyr.

Opret en reparationssag

Se herunder hvordan du kan få repareret dit udstyr

NB: Har du problemer med din bredbånds router eller udstyr til Bredbånd ToGo skal du kontakte kundeservice her.


Vores værksted er MobyLife A/S i Esbjerg

Hos Fullrate er det MobyLife, der håndterer alle vores reparationer af mobiltelefoner og tablets. MobyLife er blandt de førende værksteder på det danske marked.
 
Har du købt en mobil eller tablet i Fullrates webshop, og den er gået i stykker, skal du først oprette en reparationssag og derefter sende den til MobyLife. Du kan ikke selv indlevere produktet på adressen.
 
Husk faktura! Når du indsender dit produkt til reparation hos MobyLife, skal du huske at vedlægge en printet kopi af din faktura. Det er nemlig dit reklamationsbevis. Din faktura har vi sendt til den e-mail, du oplyste ved bestillingen af varen i vores webshop. Har du mistet din faktura, kan du altid kontakte kundeservice på tlf. 32 15 45 00 og få tilsendt en ny.

Fugt- og væskeskader

Hvis din mobil eller tablet er fugtskadet, kan du ikke gøre brug af købelovens reklamationsbestemmelser. Du kan stadig vælge at sende enheden til reparation og selv betale for reparationsomkostningerne. Men mobilen kan sandsynligvis ikke reparares, og hvis den kan, kan omkostningerne overstige prisen for en ny mobil.

Fugtskader i mobiltelefoner og tablets kan opstå på mange måder, også uden at der har været direkte væskepåvirkninger. Vores erfaring er, at fugt- og væskeskader oftest viser sig efter 2-3 måneder, hvor der opstår en rustlignende tilstand i enheden.

Sådan kan fugtskader bl.a. opstå:
  • Ved skift mellem varme og kulde, så der dannes kondens. Det kan bl.a. ske hvis mobilen ligger i bilen natten over.
  • Hvis mobiltelefonen bliver udsat for sved ved at ligge i en skjorte- eller bukselomme en varm sommerdag eller til træning.
  • Hvis du bruger din mobil eller tablet udendørs i regnvejr.