• 20 timer
    20 GB data
    • Danmarks
      bedste netværk
    129
    /md.
    Min. pris: 774,-
    Info Bestil

    Vi bruger danmarks bedste netværk!

    TDC's mobilnetværk er blevet testet af det anerkendte analyseinstitut P3, og resultatet er “bedst i test” i hele Danmark. Det er vi glade og stolte over. For det betyder, at vi har den bedste 4G dækning, bedste HD-streaming og det mest stabile mobilnetværk. Desuden har vi også størst kapacitet, så hvis du ikke er kunde allerede, er der også plads til dig.

    Danmarks bedste mobilnetværk

    Bedst og hurtigst!

    TDC's mobilnetværk har høstet flere roser. Det er nemlig også blevet testet af Teknologisk Institut, og kåret som Danmarks bedste og hurtigste mobilnetværk for 2. år i træk. Du kan læse rapporten i linket nedenfor.

    Se mere om TDC's netværk her.

    Læs mere
 
    • Få masser af tale og data i Danmark

      Vores DK Mobilabonnement er til dig, som har brug for masser af tale og data i Danmark. Med abonnementet får du 20 timers tale, 20 GB data, fri SMS/MMS samt lynhurtig 4G – så kan du surfe løs på Danmarks bedste mobilnetværk.

      Oprettelsen får du selvfølgelig til 0 kr.

      Opret nu!

      Vil du hellere ringes op?

      Vi synes det er super nemt at bestille via fullrate.dk, men skulle du få brug for hjælp til din bestilling – så giver vi dig gerne et kald. Udfyld blanketten og vi ringer til dig indenfor 2 timer i vores åbningstider – eller først kommende arbejdsdag.

      NB: Hvis du har spørgsmål til dit nuværende Fullrate produkt skal du kontakte kundeservice.


      Yderligere priser: klik her
      Det med småt

      • 20 TIMERS TALE
      • Fri SMS
      • 20 GB data
      • 0,- i oprettelse
      • Opret nu!
      • 0,- i oprettelse
    Det med småt

Anders fortæller om DK Mobilabonnementer

Bliv klogere på hvad forskellen er på DK Mobilabonnementer og EU Mobilabonnementer i denne korte video.

Find ud af om et DK Mobilabonnement er det rigtige for dig, eller om du skal vælge et EU Mobilabonnement. 


Vi bruger danmarks bedste netværk!

Fullrate anvender TDC's mobilnetværk, som er blevet testet af det anerkendte analyseinstitut P3 og Teknologisk Institut. Resultatet er “Bedst i test” over hele Danmark. Det er vi super glade for - og ret stolte over. For det betyder nemlig, at vi giver dig den bedste 4G dækning, HD-streaming samt det mest stabile mobilnetværk, når du ringer fra din mobil. Desuden har vi også størst kapacitet, så hvis du ikke er kunde allerede, er der også masser af plads til dig på netværket.

TDC's mobilnetværk har høstet flere roser. Teknologisk Institut har to år i træk kåret netværket, som Danmarks bedste og hurtigste mobilnetværk. 

Du kan læse hele rapporten her.

Hvad er et DK-mobilabonnement?

EU har besluttet at indføre fri roaming i EU. Roaming er, når du er koblet på et udenlandsk netværk med din mobiltelefon og taler, skriver SMS’er eller bruger data. Fri roaming betyder derfor, at du nu frit kan bruge din mobiltelefon i udlandet uden at skulle bekymre dig om den dyre ekstraregning – dog kun, hvis du har et EU-mobilabonnement.

Har du derimod ikke brug for at kunne tale, sende SMS’er og gå på nettet i udlandet, så er der også kommet et alternativ til dig – nemlig et DK-mobilabonnement. Du kan læse mere om, hvad et DK-mobilabonnement dækker herunder:

DK-mobilabonnementer gælder kun i Danmark

Da det med de nye regler ikke længere er lovligt at sælge udlandstelefoni som en ekstra ydelse, bliver der i stedet skelnet mellem de to abonnementstyper EU-mobilabonnement og DK-mobilabonnement. DK-mobilabonnementet virker kun inden for Danmarks grænser. Tager du alligevel til udlandet med din mobiltelefon, vil du opleve, at du ikke længere har signal. Du kan derfor ikke bruge dit DK-mobilabonnement til følgende i udlandet:
  • Ringe eller modtage opkald i udlandet.
  • Sende eller modtage SMS’er og MMS’er i udlandet.
  • Bruge data i udlandet.
Har du en smartphone, så kan du dog altid benytte WiFi, da det ikke er koblet op på det lokale mobilnetværk. Logger du på et WiFi, så har du mulighed for at bruge alle de apps, du har på din telefon, og kan derfor sagtens kontakte familie og venner ad denne vej. Du skal blot være opmærksom på, at det kræver, der er et WiFi i nærheden, før du kan benytte det. Ofte er der mulighed for at benytte WiFi på hotellet, mens det kan være sværere at finde en forbindelse, når du bevæger dig rundt i landet.

Hvad hvis du skal på ferie og gerne vil bruge mobilen?

Har du et DK-abonnement, men vil alligevel gerne kunne bruge din telefon, når du skal ud og rejse næste gang, så har du altid mulighed for at skifte til et EU-abonnement. Det lyder måske voldsomt, at det er nødvendigt med et skift af dit mobilabonnement, men det er nødvendigt, da du kan ikke få lagt udlandstelefon i din abonnementspakke, hvis du har et DK-mobilabonnement. Sådan lyder reglerne fra EU. Besøger du Mit Fullrate eller kontakter vores kundeservice på tlf.: 32 15 45 00 alle hverdage mellem 9 og 16, så kan du dog hurtigt blive opgraderet til et EU-mobilabonnement, hvor roaming i EU er inkluderet. Med et sådan abonnement vil du frit kunne bruge din mobiltelefon i udlandet. Vær opmærksom på at det kan tage op til to dage, før dit nye mobilabonnement træder i kraft – oftest inden for et par timer - du bør derfor være i god tid inden ferien, hvis du gerne vil kunne bruge din mobiltelefon, mens du er afsted. Se vores EU-mobilabonnementer her.

Hvornår skal du vælge et DK-mobilabonnement?

Et DK-mobilabonnement er interessant for dig, som ikke har et behov for at bruge din mobiltelefon i udlandet, og derfor ikke vil have denne ydelse inkluderet i dit mobilabonnement. Der vil nemlig ikke være nogen forskel på det mobilabonnement, du kender, og det DK-mobilabonnement, du vil få. Din telefon vil fungere, helt som den plejer, så længe du befinder dig inden for Danmarks grænser. Taletid og GB er stadig bestemt af din abonnementspakke i et DK-mobilabonnement – så helt som du kender det.

Spørgsmål og svar:

Hvis jeg skal på ferie?
Hvis du skal på ferie uden for Danmarks grænser, så kan du altid ændre dit DK Mobilabonnement til et EU Mobilabonnement på Mit Fullrate eller ved at ringe til kundeservice tlf.: 32 15 45 00 alle hverdage mellem 9 og 16. Husk, at være i god tid, så du kan bruge din mobil på ferien – helt uden bekymringer eller ekstra regninger.
Jeg skal på ferie og vil gerne bruge min mobil, hvad gør jeg?
Hvis du har et DK Mobilabonnement, skal du huske at skifte til et EU Mobilabonnement i god tid. Vil du være sikker på at kunne bruge din mobil i udlandet, skal du gerne skifte et par dage inden afrejse, da det kan tage op til to døgn, før din mobil har modtaget de nye indstillinger. Du kan altid skifte dit mobilabonnement på Mit Fullrate eller ringe evt. til kundeservice på tlf.: 32 15 45 00 hverdage mellem 9-16 – så hjælper vi dig godt i gang.
Kan jeg ringe, når jeg er taget på ferie?
Hvis du først er taget uden for Danmarks grænser med dit DK Mobilabonnement, så vil dit SIM-kort ikke virke. Skulle du få brug for, at ringe hjem fra udlandet, kan du via vores kundeservice eller på Mit Fullrate skifte dit DK Mobilabonnement til et EU Mobilabonnement. Husk dog, at der kan gå op til to døgn, før du kan bruge din mobil igen, og du skal huske at slukke og tænde din mobil – muligvis flere gange til du har signal og kan ringe.
Kan man ringe til et dansk nummer, der er i udlandet, når man er i Danmark?
Ja. Du kan både SMS/MMS’e og ringe til et dansk nummer – også selvom de opholder sig uden for Danmarks grænser. Kender du fx én, der er taget på ferie i Italien, så kan du altid komme i kontakt med vedkommen.
Kan man modtage opkald og SMS/MMS’er fra udenlandske nummer?
Ja. Du vil altid kunne modtage opkald og SMS/MMS’er fra en der opholder sig i fx Italien, eller fra et udenlandsk nummer, så længe du selv er i Danmark.