Sponsorater

I Fullrate modtager vi årligt mange forespørgsler på sponsorater. Vores sponsorpolitik er udarbejdet med henblik på at give dig det bedst mulige udgangspunkt for at udfærdige din ansøgning. Inden du udfærdiger din ansøgning, beder vi dig sætte dig ind i Fullrate, vores virksomhed og vores værdier, samt vores bevæggrunde for at indgå sponsorater.
Vi bestræber os på, at vores sponsorater skal understøtte vores brand promise "Ganske enkelt -  en god handel". Nedenfor kan du læse mere om de kriterier, vi vælger vores sponsorater ud fra.

Sponsorpolitik - Målsætning med sponsorater

Sponsorater indgår som en integreret del af vores overordnede marketingindsats. Det betyder, at vi tillægger det stor vægt, at vores sponsorater understøtter de budskaber, der indgår i den øvrige markedsføring.
 
Herunder finder du en række punkter, der udtrykker vores holdning til sponsorater mere detaljeret og giver indblik i, hvad vi bl.a. bruger sponsorater til hos Fullrate.
  • Fullrate skal igennem sponsoratet kunne skabe unikt indhold, som understøtter og muliggør vores værdier; God værdi for pengene, enkelt (no frill), ligefrem, energisk og i øjenhøjde. Sponsoratet skal herudover kunne understøtte vores brand promise "Ganske enkelt - en god handel", som anvendes i kommunikationen.
  • Fullrate skal igennem sponsoratet kunne skabe konkurrencemæssige fordele, såsom adgang til unikke ressourcer og enestående events/muligheder.
  • Sponsorprojektet er gennemarbejdet og indeholder bl.a procesbeskrivelse, økonomi og forventede resultater. Donationer uden konkret målsætning bliver derfor nedprioriteret.
  • Der skal være et naturligt link mellem Fullrate's og sponsoratets værdier.
  • Sponsoratet skal kunne nedbryde barrierer til Fullrate's målgrupper. Fullrate skal derfor have mulighed for aktivt, at bidrage til at løfte oplevelsen.

Generelt

  • Fullrate sponsorerer ikke og yder ikke støtte til politiske og/eller religiøse partier og formål.
  • Sponsorater skal indeholde flere muligheder end blot eksponering og ejerskab af et logo.
  • Vi foretrækker at indgå strategiske sponsorater med samarbejdspartnere, der foretager grundige markedsundersøgelser og evalueringsrapporter.

BESLUTNINGSPROCES

  • Alle forespørgsler gennemgås i forhold til Fullrate's sponsorstrategi og værdier.
  • Ansøgninger skal modtages minimum tre måneder før Fullrate forventes at indgå en aftale, og minimum seks måneder inden sponsoratet skal aktiveres.
  • Vi tilstræber at svare alle ansøgere inden for 21 arbejdsdage fra ansøgningsfristen.

Ansøg her