Om Fullrate

Fullrate A/S
Telegade 2, bygn. 4
2630 Tåstrup

Tlf.: 32 15 45 00
Fax: 32 15 45 03

CVR-nummer 14773908


Virksomhedsbeskrivelse

Generelt om Fullrate

Fullrate blev etableret i 2005. Fullrates oprindelige forretningside var at gøre bredbånd enkelt og billigt. Det viste sig hurtigt, at det kunne danskerne lide. Det vakte opsigt - også blandt konkurrenterne. Og i 2008 blev Fullrate solgt til TDC. Siden har vi fået Mobilt Bredbånd, Mobil og TV.
 

Første bredbånd

I april 2006 lancerede vi bredbånd med telefoni i Storkøbenhavn, og i juli 2008 blev vi landsdækkende. Det er et centralt punkt i vores strategi, at vi altid udbyder enkle løsninger af højeste kvalitet til en fast lav pris. Vores telefonløsning er kvalitetssikret, så kunden er sikret den højeste samtalekvalitet uden samtaleudfald. Vi tjekker hastigheden på alle vores kunders bredbåndsforbindelser og informerer om den reelle hastighed, den enkelte kunde kan få.
 

Mobilt Bredbånd kommer til

I februar 2009 udvidede vi produktporteføljen med Mobilt Bredbånd. Vores kunder har nu mulighed for at være på internettet overalt. Det giver stor fleksibilitet til vores bredbåndsløsninger.


TV og Mobil

Der skete flere spændende ting i 2011. I april blev forretningen udvidet med TV som supplement til bredbånd. Og i november 2011 begyndte Fullrate at tilbyde mobiltelefoni. Fullrate blev til en televirksomhed med mange produkter på hylderne. Kort inde i 2012 overtog Fullrate Telmores resterende bredbåndskunder.


Fusion med M1

Den 1. januar 2013 fusionerede M1 og Fullrate for til sammen at blive til en stærk lavprisudbyder på telemarkedet indenfor både Mobil, TV og Bredbånd. Det samlede selskab fortsatte med at hedde Fullrate og er den eneste lavprisudbyder på markedet, der udbyder alle teleydelser. Vi har i dag en kundebase på over 300.000 kunder.

Alle centrale arbejdsprocesser i Fullrate er dokumenterede og kvalitetssikrede, så vi til enhver tid har overblik over den enkelte kunde. Kunderne kan altid følge deres personlige status på Mit Fullrate.


Kundeservice

Vi bestræber os på at levere den bedste service til alle vores kunder, og vi arbejder på at nedbringe den telefoniske ventetid til et minimum. Vi følger op på henvendelser via mail og div. online- og sociale medier, og forsøger at hjælpe så hurtigt vi kan, og i det omfang det er muligt.

Kontakt om sponsorat

 
I Fullrate modtager vi årligt mange forespørgsler på sponsorater. Vores sponsorpolitik er udarbejdet med henblik på at give dig det bedst mulige udgangspunkt for at udfærdige din ansøgning. Klik på knappen herunder for at se mere om hvordan du ansøger.

Læs mere og ansøg