Ofte stillede spørgsmål

Har Fullrate en selvbetjeningsløsning?

Ja, vi kalder vores selvbetjening for MIT FULLRATE.

På MIT FULLRATE finder du bl.a. følgende væsentlige funktioner:

  • ​Se/ændre hvilke abonnementer du har hos Fullrate og hvilken betalingsform, du har
  • Se oversigt over dine regninger og forbrug
  • Se oversigt over alle mails/sms'er der er sendt til dig fra Fullrate
  • Foretag opsætninger af mobilservices og routerindstillinger
  • Bed om udlevering af personoplysninger i henhold til GDPR
x

 

x

Kan jeg ændre min hastighed?

Det er muligt at ændre din hastighed til en højere hastighed med en højere pris, såfremt det er teknisk muligt på den forbindelse, vi har leveret til dig.

Det er kun muligt at ændre din hastighed til en lavere hastighed med en lavere pris, såfremt din bindingsperiode er slut. Hvis Fullrate, af tekniske årsager, ikke kan levere den hastighed, du har bestilt, nedgraderes du til nærmeste passende hastighed og pris.

Du kan ændre din hastighed via MIT FULLRATE eller ved at kontakte Fullrate Kundeservice.

Kontakt Fullrate Support  

 

x

Kan jeg fortryde købet af mit bredbåndsabonnement?

Ja, du kan fortryde købet af dit bredbåndsabonnement senest 14 dage efter, du har modtaget din ordrebekræftelse. Hvis produktet er taget i brug inden for de 14 dage, skal du betale oprettelsesafgifter og abonnement for den periode, hvori produktet har været i brug.

Router eller anden hardware, som er modtaget i forbindelse med bestillingen, skal returneres til Fullrate hurtigst muligt efter annullering.
 

x

Hvor længe er jeg bundet af mit abonnement?

Der er en binding på 6 måneder gældende fra den dag, din bredbåndsforbindelse er gjort aktiv.

 

x

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Vi anbefaler, at du ringer til os på 32 15 45 10, så vi kan hjælpe dig med opsigelsesbetingelserne og sikre, at du ikke opsiger produkter, som du ønsker at beholde.

I forbindelse med en opsigelse skal du huske, at du har 30 dages løbende opsigelsesvarsel efter udløb af din bindingsperiode.

Du skal returnere lånt udstyr til Fullrate på følgende adresse:


Fullrate A/S
C/O MatKon
Måløv Byvej 229K
2760 Måløv

Bemærk: Udstyret kan ikke afleveres personligt, men skal sendes til ovenstående adresse. Vi anbefaler, at du gemmer en kvittering for forsendelsen. På den måde kan du dokumentere, at pakken er sendt, hvis den bliver væk undervejs. Du modtager en bekræftelse fra os, så snart vi har modtaget og registreret udstyret.

 

Hvordan klager jeg over en afgørelse?

Vi anbefaler altid, at du ringer til os, hvis du er utilfreds med en ydelse eller var leveret af Fullrate. Hvis du har været i dialog med os, og du ikke kan blive enig med os om en løsning, har du mulighed for at klage til et klagenævn. Hvilket klagenævn du skal klage til afhænger af, hvad du vil klage over. Her kan du se en oversigt over de forskellige klageinstanser:

Abonnementer (regninger mv.)
Ønsker du at klage til Fullrate over forhold vedrørende dit abonnement, kan du ringe direkte til vores Kundeservice på 32 15 45 00.

Du kan også sende en mail til kundeservice@fullrate.dk

I de tilfælde hvor uenigheden mellem dig og Fullrate drejer sig om et af Fullrate registreret forbrug, kan Fullrates afgørelse indbringes for Teleankenævnet.

Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3th
1609 København V
Telefon: 33 18 69 00
E-mail: teleanke@teleanke.dk
Hjemmeside: www.teleanke.dk

Varer (telefoner mv.)
Vil du klage over en vare købt hos os, kan du klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet.

Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Telefon: 72 40 56 00
Hjemmeside: www.naevneneshus.dk

Du kan også indgive en klage ved at anvende EU-kommissionens online klageportal, hvis du er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark.