Spørgsmål og svar om bredbånd

Flytning

Kan man beholde Fullrate når man flytter?

Ja, du kan uden større besvær flytte dit Fullrate Bredbånd med når du flytter.

  • Meld din flytning via MIT FULLRATE, eller ved at kontakte Kundeservice 4-6 uger inden du flytter.
  • Flytningen er forbundet med en håndteringspris.
  • Forbindelsen på din nuværende adresse bliver først taget ned den dag, du har bestilt flytningen til.

    Når du er flyttet ind, kan du via MIT FULLRATE tjekke om du kan fortsætte med samme hastighed på den nye adresse, eller om leveringsforholdene kan have ændret sig på den nye adresse.

x

Skal man have nyt udstyr mm. når man flytter?

Som udgangspunkt skal du ikke have nyt udstyr, men hvis det viser sig at være nødvendigt, vil du uden ekstra beregning få tilsendt nyt udstyr.

x

Kan man overdrage et abonnement til den nye beboer på adressen?

Ja, du kan overdrage dit Bredbånd til en anden person. Dette gør du ved at logge ind på MIT FULLRATE, trykke på det abonnement du ønsker overdraget og derefter trykker du på "Overdrag Abonnement".

OBS: Den nye beboer overtager ligeledes eventuel bindingsperiode.

x

Min første regning

Beløbet på min første regning, er større end den pris, jeg fik oplyst, da jeg bestilte. Hvordan kan det være?

Beløbet på din første regning vil være større end de efterfølgende regninger. Dette skyldes, at du kan være oprettet midt i en måned, og du fremadrettet skal opkræves i starten af hver måned. Din første faktura vil derfor indeholde abonnement for resten af den måned, du er blevet oprettet i, samt abonnement for den kommende måned. Der kan også være engangsydelser på din første faktura såsom oprettelse og forsendelse af udstyr.

x

Hastighed

Kan man ændre sin hastighed?

Ja, og det er meget enkelt. Såfremt du er Fullrate kunde, kan du nemt ændre din hastighed på MIT FULLRATE, hvilket typisk tager én dag.

OBS: Nogle gange kræver et hastighedsskift flere tekniske ændringer, som kan tage op til 14 dage.

x

Opsigelse af din Fullrate aftale

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Hvis du ønsker at opsige dit abonnement, anbefaler vi dig at ringe til os på 32 15 45 10.
Læs mere her.

x

Skal jeg ved opsigelsen selv betale for, at udstyret bliver returneret?

Ja, returnering af det lånte udstyr er for egen regning.

x

Hvor længe er jeg bundet af mit Fullrate abonnement?

Der er en bindingsperiode på 6 måneder fra etablering af Fullrate Bredbånd.

x

Hvor skal jeg sende udstyret hen, når jeg skal returnere dette?

Da den lånte bredbåndsrouter er Fullrates ejendom, bedes du returnere udstyret til:

Fullrate A/S, C/O MatKon, Måløv Byvej 229 K, 2760 Måløv

Udstyret skal sendes og kan ikke afleveres personligt på den nævnte adresse. Vi anbefaler, at du får en kvittering for afsendelsen fra posthuset, og at du gemmer kvitteringen, indtil vi har bekræftet modtagelsen af udstyret.
 

Klage ved den europæiske klageportal

Du har som Fullrate-kunde mulighed for at klage gennem den europæiske klageportal OTB-Platformen her
 

Klage Gennem Nævnenes Hus

Du har som Fullrate-kunde også mulighed for at klage gennem den europæiske Nævnenes hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
x