SÅDAN UNDGÅR DU AT STÅ UDEN INTERNET, NÅR DU FLYTTER

Af Andreas Bjørk Tousig | Redaktionen

10. januar 2019

Forestil dig følgende scenarie: dig og familien er lige flyttet, men der er ingen internetforbindelse. Dine børn græder, fordi de ikke kan game online med vennerne, og din mand eller kone brokker sig over ikke at kunne tjekke arbejdsmails og surfe på nettet.
 
Det er måske sat på spidsen, men alt dette kunne have været undgået ved blot at have kontaktet din TV- og internetudbyder i tide. For at være sikker på at hele familien kan komme 100% PÅ, skal du huske at melde flytningen senest fire uger i forvejen.

MELD FLYTNING PÅ MIT FULLRATE

Er du allerede kunde hos Fullrate, kan du nemt flytte din internetforbindelse og dit TV-abonnement til din nye adresse, og det tager ikke mere end to minutter. På den måde slipper du også for at skulle aflevere din router tilbage. Den tager du bare med til din nye adresse.
 
Alt du skal gøre er at logge ind på MIT FULLRATE og klikke på ”Indstillinger” efterfulgt af ”Mine oplysninger”. Herfra får du en liste over dine Fullrate-abonnementer, og så kan du nemt og hurtigt flytte din internetforbindelse og dit TV-abonnement.

Er du ikke kunde hos Fullrate, er det nemt og hurtigt at skifte til os. Ved køb af bredbånd får du oprettelse til 0 kr. Tjek hvilken hastighed vi kan tilbyde på din adresse her. Vil du hellere snakke med os om dine muligheder, kan du kontakte kundeservice på tlf.: 32 15 45 00.

HVAD SKER DER MED MIT MOBILABONNEMENT og mit mobile bredbånd, NÅR JEG FLYTTEr?

Fullrate får besked om din flytning via folkeregisteret, så snart du er flyttet ind. Dit mobilabonnement flytter med andre ord automatisk med dig akkurat ligesom dit mobile bredbånd.

Log ind på MIT FULLRATE her

Log ind

 
 
 
 
 

Læs også:

Huskeliste: Alt du skal have styr på, inden du flytter

Huskeliste: Alt du skal have styr på, inden du flytter

Dårligt WiFi i hjemmet? Brug en WiFi-scanner [TIP]

Dårligt WiFi i hjemmet? Brug en WiFi-scanner [TIP]

 
 
 
*Skal udfyldes

NB: Hvis du har spørgsmål til dit nuværende Fullrate produkt
skal du kontakte kundeservice.

Tak for din opmærksomhed. Vi ringer indenfor 24 timer - eller først kommende arbejdsdag.

Vi glæder os til at finde den bedste løsning til dig.

Luk

Har du brug for hjælp til at vælge abonnement?

Ring mig op