SÅDAN UNDGÅR DU AT STÅ UDEN INTERNET, NÅR DU FLYTTER

Af Andreas Bjørk Tousig | Redaktionen

10. januar 2019

Forestil dig følgende scenarie: dig og familien er lige flyttet, men der er ingen internetforbindelse. Dine børn græder, fordi de ikke kan game online med vennerne, og din mand eller kone brokker sig over ikke at kunne tjekke arbejdsmails og surfe på nettet.
 
Det er måske sat på spidsen, men alt dette kunne have været undgået ved blot at have kontaktet din TV- og internetudbyder i tide. For at være sikker på at hele familien kan komme 100% PÅ, skal du huske at melde flytningen senest fire uger i forvejen.

Skal du melde flytning til Fullrate?

Mobil og Mobilt bredbånd

Hvis du har et mobilabonnement eller mobilt bredbånd via Fullrate, skal du ikke foretae dig noget i forbindelse med flytning. Disse abonnementer følger nemlig din CPR-adresse, så vi får automatisk besked, når du melder flytning via borger.dk.
 

Bredbånd og TV

Er du derimod bredbånds- eller TV-kunde, skal du blot udfylde formularen nedenfor. Så vil du blive ringet op af en af vores kundeservicemedarbejdere, som vil registrere din nye adresse. Ringer du i løbet af vores åbningstid, som er hverdage fra kl. 9-16, vil du blive ringet op inden for 15 minutter - ellers ringer vi til dig den førstkommende arbejdsdag.
 
 
 
 

Meld flytning

Oplys navn og nummer i boksen til højre og så ringer vi til dig. Vores Kundeservice sørger for, at du kommer 100% PÅ – på din nye adresse!


 
 
 
 
 

Læs også:

Huskeliste: Alt du skal have styr på, inden du flytter

Huskeliste: Alt du skal have styr på, inden du flytter

Dårligt WiFi i hjemmet? Brug en WiFi-scanner [TIP]

Dårligt WiFi i hjemmet? Brug en WiFi-scanner [TIP]

 
 
 
*Skal udfyldes

NB: Hvis du har spørgsmål til dit nuværende Fullrate produkt
skal du kontakte kundeservice.

Tak for din opmærksomhed. Vi ringer indenfor 24 timer - eller først kommende arbejdsdag.

Vi glæder os til at finde den bedste løsning til dig.

Luk

Har du brug for hjælp til at vælge abonnement?

Ring mig op