Fremtidens internet bliver en del af dig

I samarbejde med RFRSH

Fullrate er gået i gang med at teste en ny version af WiFi-deling, som lige nu går under navnet 'Human Hotspot'. Den nye teknologi kommer til at levere WiFi overalt gennem dig.

”Vores mission er,  at danskerne skal komme 100% PÅ. Den nye teknologi vil give danskerne mulighed for at komme 100% på overalt, da WiFi-forbindelsen nu kan blive en integreret del af en selv,” udtaler Lars Asger Petersen, CEO hos Fullrate.

Human Hotspot er lige nu på testbasis, men giver testene de ønskede resultater, er det planen, at Human Hotspot skal være en realitet allerede næste år.

”Vores plan er, at Human Hotspot bliver rullet ud allerede i 2019 som det næste skud på stammen i vores voksende produktportefølje. Vi stræber efter at være de mest innovative på bredbåndsmarkedet, og det vil Human Hotspot hjælpe os med at cementere,” fortsætter Lars Asger Petersen.

Den nye teknologi vil gøre WiFi til en integreret del af mennesker. En chip bliver injekteret i nakken, og det vil derefter være ens personlige WiFi-forbindelse. Venner og bekendte kan scanne den QR-kode, man efterfølgende får tatoveret, og på den måde får de adgang til WiFi-forbindelsen som et hotspot - altså en helt ny form for deleøkonomi.

Konceptet er på mange måder inspireret af delebilen. Det er nu ikke nødvendigt, at alle har deres egen WiFi-forbindelse, da man vil kunne dele den efter behov.

Log på Jørgens hotspot her:

Læs også:

Dårligt WiFi i hjemmet? Brug en WiFi-scanner [TIP]