MIT FULLRATE – DIT NYE SELVBETJENINGSUNIVERS


 

Som Fullrate-kunde har du adgang til MIT FULLRATE, der er dit personlige selvbetjeningsunivers. Den gængse selvbetjeningsbruger vil dog opleve, at MIT FULLRATE har fået et ansigtsløft. Vores dygtige udviklere har nemlig lanceret en ny version – en version 3.0 om man vil. Formålet med det nye udseende er at gøre selvbetjeningen så nem og overskuelig som mulig, så i denne artikel vil vi guide dig i gennem de nye tiltag og fortælle om de mange fordele du har med MIT FULLRATE.
 

Hold øje med dit forbrug

På MIT FULLRATE kan du altid holde øje med dit forbrug. Når du åbner fanen ”forbrug”, får du en oversigt over dine Fullrate-abonnementer. Er du eksempelvis mobilkunde, kan du se en liste over, hvor meget du har talt, SMS’et og surfet, og er du bredbåndskunde, kan du se en detaljeret oversigt over dit dataforbrug. Det hele er sat op med simple grafer, for at gøre det så overskueligt som muligt for dig.

Nederst på siden kan du tilmed vælge, hvilken periode du ønsker at se. Det er altså både muligt at se dit daglige forbrug og dit forbrug for hele året.
 

Opgrader dit mobilabonnement

Bruger du al din data på mobilen, kan du nemt opgradere til et mobilabonnement med mere data på MIT FULLRATE – så risikerer du ikke at stå uden internet på telefonen, når halvdelen af måneden er omme.
 
Det samme gør sig gældende for dit bredbånd. Hvis du har brug for en højere hastighed, kan du nemt bestille det på MIT FULLRATE – så kommer du lynhurtigt 100% PÅ! med en hurtigere forbindelse.
 
Har du TV hos Fullrate, kan du også nemt skifte din TV-pakke på MIT FULLRATE. Du kan frit vælge mellem de forskellige TV-pakker – så uanset om du er til sport, underholdning eller nyheder, er der med garanti en TV-pakke, der passer til dine behov.
 

Få et overblik over dine betalinger

På MIT FULLRATE kan du se alle dine tidligere fakturaer under ”Fakturaoversigt”. Du kan altså nemt holde styr på, hvor meget du har betalt, og hvad du har betalt for.
 
I selvbetjeningen kan du også vælge, hvordan du ønsker at betale dine regninger. Du kan enten vælge at betale dem måned for måned på MIT FULLRATE, eller du kan tilknytte et betalingskort, så det sker helt automatisk.
 
Har du spørgsmål til din regning, er du altid velkommen til at ringe eller skrive til vores kundeservice på tlf. 32 15 45 00.
 

Skal du flytte?

Hvis du skal flytte, er det nemt at tage dine nuværende Fullrate-abonnementer med dig.
 
Har du et mobilabonnement eller Mobilt Bredbånd hos Fullrate, behøver du ikke at foretage dig noget. Disse abonnementer følger nemlig din CPR-adresse, og vi får dermed automatisk besked, når du melder flytning via borger.dk.
 
Er du derimod bredbånds- eller TV-kunde, skal du blot udfylde formularen nedenfor. Så vil du blive ringet op af en af vores kundeservicemedarbejdere, som vil registrere din nye adresse. Ringer du i løbet af vores åbningstid, som er hverdage fra kl. 9-16, vil du blive ringet op inden for 15 minutter - ellers ringer vi til dig den førstkommende arbejdsdag.

 
 
 
 

Meld flytning

Oplys navn og nummer i boksen til højre og så ringer vi til dig. Vores Kundeservice sørger for, at du kommer 100% PÅ – på din nye adresse!


 
 
 
 
 

Læs også:


WiFi-standarder fra starten til i dag

WiFi-standarder fra starten til i dag

8 råd, der sikrer dig det bedste WiFi [TIP]

8 råd, der sikrer dig det bedste WiFi [TIP]