Huawei VIP service

Når du køber udvalgte modeller af Huaweis mobiler, tilbyder Huawei en gratis VIP Service, der giver dig øget sikkerhed. Hold øje med VIP Service logoet, når du shopper efter en Huawei mobil.

Først og fremmest får du udvidet garanti - i alt 3 år - altså 1 år mere end normalt. Derudover giver Huawei skærmgaranti, hvilket betyder 1 gratis skærmskifte, der gælder enhver utilsigtet skærmbeskadigelse i løbet af de tre første måneder efter dit køb. Og sidst, men ikke mindst, kan du få 1 gratis produktudskiftning i stedet for en reparation, hvis din mobil udvikler en hardwarefejl i løbet af de tre første måneder efter købet.

Har du købt en mobil, der er omfattet af Huaweis gratis VIP Service, skal du registrere dig Guld medlem VIP Service via den forudinstallerede HiCare app indenfor én måned fra købsdato. Husk at beholde gyldigt bevis for køb af mobilen med angivet købsdato, så det kan fremvises, når du benytter dig af servicen.
 

 

Sådan registrerer du dig Guld medlem VIP Service:

1. Åbn den forudinstallerede HiCare app

2. Log ind på din Huawei ID-konto (du skal have oprettet en Huawei ID-konto for at aktivere registreringen)

3. Når du logger ind på din Huawei ID-konto fra HiCare app'en, aktiverer du automatisk registreringen af Guld medlem VIP Service

4. Du bør se en pop-op på skærmen, der bekræfter aktivering af dit medlemskab
 

Sådan benytter du Guld medlem VIP Service

Skulle uheldet være ude, skal du sende din mobil inkl. gyldigt købsbevis til det nærmeste Huawei servicecenter.

Du kan ringe til Huawei hotline for hjælp og oplysninger om det nærmeste servicecenter, eller du kan finde oplysninger om Huawei servicecentre samt hotlinenummer i HiCare app'en.
 

    Huawei P10 sort
    • 5.1"
    • 64 GB
    • 3200 mAh
    • 2.4 GHz
    Huawei P10
    4.24800
    1495.241
    Se mere
    Huawei P9 sort
    • 3000 mAh
    • 12 MP
    • 2.5 GHz
    • 5.2"
    Huawei P9
    4.14000
    1495.133
    Se mere
 

* Info om Huawei VIP Service er taget fra http://consumer.huawei.com/minisite/dk/vipservice/index.html. Der tages forbehold for, at Huawei ændrer betingelserne for servicen.


 
 
 
 
 

Send
*Skal udfyldes

NB: Hvis du har spørgsmål til dit nuværende Fullrate produkt
skal du kontakte kundeservice.

Tak for din opmærksomhed. Vi ringer indenfor 24 timer - eller først kommende arbejdsdag.

Vi glæder os til at finde den bedste løsning til dig.

Luk

Har du brug for hjælp?

Ring mig op